Goed Verhaal wordt…

Ja, je leest het goed! Goed Verhaal krijgt in 2019 een heel nieuw jasje: COCO.

Meer dan twee jaar geleden registreerde ik dit bedrijf bij de KVK onder de naam Tekst- en Vertaalbureau Goed Verhaal. Op dat moment was dat ook mijn aanbod: teksten en vertalingen. Ik schreef allerlei teksten, van webteksten en productbeschrijvingen tot motivatiebrieven en zelfs een enkel afstudeerproject. En ik vertaalde alles wat los en vast zat.

Halverwege 2018 kwam de realisatie dat ik me inmiddels gespecialiseerd had. ‘Tekst- en vertaalbureau’ drukte niet meer goed uit wat ik deed. Immers nam ik nu veel minder soorten projecten aan, en kon ik tegelijkertijd veel meer waarde bieden voor mijn klanten. Zo ontstond er de behoefte aan een nieuwe naam.

COCO staat voor Copy & Content, de twee kernonderdelen van mijn aanbod. Maar binnenkort zal er nog een onderdeel verschijnen: Coaching. Dit aanbod zie je ook terug in het nieuwe logo: de drie cirkels die ieder een eigen kleur en karakter hebben, en die samenkomen in één geheel. Hieronder vertel ik je meer over de diensten.

 

Copy & Content

Dát is wat ik nu aanbied: copywriting en content creatie. Samen met jou stel ik de perfecte mix van online en offline middelen samen voor jouw marketingstrategie. Van SEO teksten tot whitepapers, vanaf nu kun je bij COCO terecht voor al je copy & content.

 

Coaching

Waar ik al vanaf het begin van deze business op zit te broeden, is het maken van eigen coaching trajecten. Binnen COCO zal dit als shiny nieuw onderdeel van mijn aanbod verschijnen. Met allerlei online cursusmateriaal leer ik je de kneepjes van het vak om zelf je eigen content te schrijven.

De nieuwe website zal naar verwachting eind maart verschijnen.

 

Lees ook:

  • In een vorige blog beschreef ik de voor- en nadelen van de SEO tool Yoast. Daarin kwamen we tot de conclusie dat deze niet geschikt is voor het schrijven van SEO teksten. Maar hoe moet dat dan wel? Zi...

  • Terwijl het woord ‘vloggen’ een paar jaar geleden nog niet eens bestond, wordt dit fenomeen steeds populairder in Nederland. De bekendste vloggers hebben enorme aantallen volgers, verdienen bergen gel...

  • Overtuigende teksten zijn belangrijk in veel situaties (lees: gezondheidscampagnes, verkiezingen, etc.), maar ook voor ondernemers zijn ze onmisbaar. Ze zijn niet slechts een onderdeel van je marketin...

 

Geen reacties

Geef een reactie