Marketing Checklist 2020

Het is 1 januari 2020. Er ligt een heel nieuw jaar voor ons. 366 dagen waarin jij meer kan bereiken dan je je nu nog kan voorstellen. Zo’n tijdvak kan overweldigend zijn. Want waar ga je je nu op focussen?

Daarom bij deze een checklist met belangrijke onderdelen van je marketing strategie. In redelijk willekeurige volgorde trouwens. Kijk eens welke punten je al kan afvinken, en op welke je je in 2020 gaat richten.

 

1. Jezelf onderscheiden met een Unique Selling Point

2. Je ideale klant aanspreken

3. Een missie en een visie formuleren

4. Een eigen huisstijl creëren

5. Een heldere schrijfwijzer maken

6. Aantrekkelijke teksten schrijven voor je website

7. Je metadata invullen voor Google

8. Een template voor winnende offertes klaarzetten

9. Verouderde SEO technieken van je website schrappen

10. Een slimme content strategie opzetten

 

In 2020 een complete basis neerzetten voor jouw marketing? Kijk dan eens naar mijn online programma, Business Kickstart.

In slechts 8 weken leer je alles over USP’s, je missie en visie, je ideale klant, marketingstrategieën en -teksten en nog veel meer.

Lees meer over Business Kickstart

 

OVER COCO

COCO is het copy platform voor ondernemers. Hier vind je alles over online marketing en schrijven voor je bedrijf. Lees hier meer over COCO

Wekelijks dit soort artikelen ontvangen?
Meld je hier aan en ontvang het gratis e-book Start met contentmarketing

Ook dit soort artikelen laten schrijven voor jouw bedrijf? Bekijk de blog abonnementen

Geen reacties

Geef een reactie