Merkverhaal Handboek

 

Goede copy begint met een sterk merkverhaal. In het Merkverhaal Handboek leggen we alle belangrijke richtlijnen vast voor je merk, zodat jij, je team en je copywriter precies weten hoe ze moeten schrijven voor jouw bedrijf.

Inhoud

 

✓ Merkpersoonlijkheid 

✓ Unique Selling Point

✓ Schrijfstijl

✓ Vaste uitingen 

✓ Doelgroep 

 

Voordelen

 

✓ De kern van je bedrijf helder vastgelegd

✓ Een sterke basis voor alle communicatie

✓ Consistentie in alle uitingen

✓ Een herkenbare en aantrekkelijke huisstijl

✓ Jij en je team kunnen ermee aan de slag

Hoe werkt het?

 

Tijdens een telefonisch interview duiken we de diepte in en vragen we je naar alle ins en outs van je bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan je aanbod, je propositie en je missie en visie. Dit leggen we vast in het Handboek, zodat we dit als naslagwerk kunnen gebruiken bij het schrijven van de teksten.

Geïnteresseerd in een Merkverhaal Handboek voor jouw merk?

 

Een los Merkverhaal Handboek kost €175 excl. btw, maar je krijgt ‘m gratis bij een van de content pakketten of blog abonnementen.